Klacht Hunkemoller: Wacht al ruim 1 week op mijn pakketje die hun kwijt zijn geraakt

Daisy

Ik heb op woensdag 3 april een bestelling geplaatst, tijdens de bestelling kon ik zelf het bezorgmoment kiezen (vrijdag 5 april tussen 13.00-18.00u). Ik heb op 5 april rond 19.00u contact gezocht met klantenservice van hunkmoller waarom mijn pakketje er nog niet was. Ik kreeg als antwoord dat dhl het pakketje nog moest ophalen en dat dit hoogst waarschijnlijk op zaterdag zou gebeuren. Echter op zondag was er nog steeds onduidelijkehid over waar mijn pakketje precies was, dhl had niets ontvangen van hunkemoller en volgens hunkemoller was het al opgehaald. Ik zou moeten wachten op een onderzoek van 5 werkdagen. Ik heb op donderdag 11 april zelf weer contact gezocht om te vragen hoe het nu zit. Ik kreeg als antwoord dat ik echt het onderzoek moet afwachten. Als het gevonden word krijg ik alsnog het pakketje en anders krijg ik mijn geld terug, dit laatste kan echter wel pas na 14 dagen terug gestort worden, maar dan is dus de aanbieding afgelopen en kan ik daar geen gebruik meer van maken. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat ik mijn bestelling wil anuleren maar ook dit kan niet. Ze houden mij echt aan het lijntje en hebben totaal geen begrip. Ik ben 60 euro lichter (wat voor mij heel veel geld is) maar heb er niks voor terug. Vind dit echt geen service

Ik ben ondertussen zo klaar met de slechte service van hunkemoller dat ik mijn bestelling al helemaal niet meer wil hebben. Ik wil gewoon mijn geld terug en niet pas na 14 werkdagen!

Wij vinden dat Hunkemoller hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?