Klacht Huren in the David: afwijzing geen gegronde reden

Klachtnummer
# 523581
Gebruiker
Marjolijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds november ben ik bezig een 2 kamerappartement te huren met mijn moeder. Dit is van tevoren meerdere keren nagevraagd bij wooove of dit mogelijk was, en daar is meerdere keren aangegeven dat dit geen probleem moest zijn. Wij hebben een appartement toegewezen gekregen waar bij de huurcheck dit nog eens nagevraagd is. Hierbij werd ook aangegeven dat dit geen probleem moest zijn en dat onze documenten verder in orde zijn. Na veel vragen kregen wij de mededeling dat onze toewijzing is ingetrokken omdat wij deze kamer niet mogen delen. Ook in de voorwaarden staat hier niets over. Er wordt nu verwezen naar de beheerder, maar Wooove heeft zelf meerdere malen aangegeven dat het geen probleem moest zijn. Wij schrijven ons ook allebei in op dit adres en hebben vaker samengewoond en voldoen ruim aan de inkomenseis. Wij zijn zo lang aan het lijntje gehouden en er is ons zo vaak verteld dat dit geen probleem moet zijn, dat ik zwaar teleurgesteld ben door dit bedrijf en The David.

De oplossing

Ik wil dat de toewijzing van ons appartement bevestigd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huren in the David hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huren in the David?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen