Opgelost door Huren in the David: Inadequaat oplossen van problemen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 524053
Gebruiker
J.C.C. Lisapaly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht over Brabant Wonen. Sinds 2019 heb ik een defecte CV ketel. Steeds is er een monteur geweest. Het probleem is nog steeds niet opgelost. Het kost mij vrije dagen. Dit zijn er in totaal meer dan een week.

De oplossing

Het adequaat opsporen van de oorzaak waardoor de waterdruk wegvalt. Alle leidingen van en naar CV ketel nalopen
Eventueel vervangen van de ketel.
Laat een instructie /handleiding achter van de ketel. Nee: niet zelf laten downloaden. Dit is geen service

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huren in the David hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.C.C. Lisapaly
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dit was een abuis
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Huren in the David?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen