Klacht Hurks Onderhoud: Loze belofte nieuwe tuindeuren?

Klachtnummer
# 34436
Gebruiker
Iokasti
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het faillissement van Moes, een week na oplevering van onze woning, hebben wij 3 maanden moeten wachten op een nieuwe aannemer. Deze werd in oktober 2012 bekend. Wij hebben alle oplevergebreken direct gemeld. Eén was een stel tuindeuren welke tocht en lawaai maakt. De klacht werd doorgespeeld aan Doorwin. In januari liet Tinga weten het typenummer nodig te hebben zodat de juiste deuren besteld/gemaakt konden worden. In april is Doorwin geweest om de deklat te vervangen maar de monteur besloot dat dit niet afdoende zou zijn. Hij zou nieuwe deuren bestellen. In juli heeft Hurks een 3e partij gestuurd, maar deze kreeg de opdracht niet omdat 'de fabrikant de klacht correct zou oplossen'. Er is ons meerdere malen beloofd dat wij nieuwe deuren zouden krijgen en even zo vaak is dit afgewimpeld. Nu, 11 maanden later is er nog steeds niets aan gedaan.

De oplossing

Met de herfst/winter voor de deur zien wij graag z.s.m. een stel deuren die identiek zijn aan het andere stel (we hebben er 2 x 2). D.w.z. identiek in kleur, gebruik, niet tocht en lawaai maakt. Volgens de adviezen van diverse experts is de beste oplossing een nieuw stel deuren. Dit zal echter een levertijd met zich meebrengen. Wij willen heel graag dat, vóór wind en kou de boventoon voeren, dit probleem is opgelost.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hurks Onderhoud hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hurks Onderhoud?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen