Opgelost door Hurryup.nl: defecte dashcam

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 77589
Gebruiker
truckered
Datum
1 reactie

Details

De klacht

dashcam gekocht na twee weken trok ik het stroomkabeltje al stuk na nog een paar weken stopte de hele dashcam er mee na 1,5 wachten op reactie van hurry up dashcam terug gestuurd op 25-8-2014 na bijna een maand via email geinformeerd hoe de stand van zaken maar nou reageren ze niet meer op mijn email mijn vrouw vandaag gebeld naar dat tel.nr ingesproken op een bandje maar nog steeds geen reactie dus dashcam niet in mijn bezit en ook de verzendkosten van de retourzending nog niet terugbetaald ik word hier niet blij van

De oplossing

of een nieuwe dashcam al hoewel als ik daar weer problemen mee krijg
nee liever dan het aankoopbedrag met adm.en verzendkosten en de verzendkosten á € 6,95 van de retourzending en dan mogen ze de dashcam houdenterug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hurryup.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    truckered
    Datum
    na jullie uitnodiging heeft het bedrijf gereageerd en heb ondertussen een nieuwe dashcam thuis gestuurd gekregen maar volgens het bedrijf hadden ze de retourzending nooit ontvangen na onderzoek wel ontvangen maar zoek geraakt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
truckered
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?