Klacht Hurryup.nl: Geen reactie

Klachtnummer
# 177491
Gebruiker
Jurjen
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Bestelling gedaan, betaald via iDEAL, geen bevestiging. Mailformulier in gevuld op site, werkt niet. Mail gestuurd, geen reactie. Gebeld, voicemail, maar je kunt niet inspreken want de box zit vol.

Ik wil toch wel graag een update van mijn bestelling. Het liefste wil ik gewoon mijn geld terug.

Gewenste oplossing

Update over levering. Nog liever geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hurryup.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hurryup.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen