Klacht Hurryup.nl: Negeren

Klachtnummer
# 111072
Gebruiker
Paul
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Enig tijd geleden heb ik een rayban zonnebril gekocht. Deze was snel gekeverd en erg mooi. Helaas paste het niet goed bij mij. Ik heb hurry Up gemaild dat ik het retour ging sturen en ik heb heel netjes een reactie ontvangen dat ze het jammer vonden. Binnen 5 dagen na levering heb ik het netjes teruggestuurd. Na een paar gestuurde mails met de vraag wanneer ik mijn aankoopbedrag teruggestort krijg heb ik nog geen een keer een reactie ontvangen. Na een paar weken nog steeds niks.

De oplossing

Mijn aankoopbedrag terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hurryup.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?