Klacht Huur Bemiddeling: ik heb een klacht tegen een bemiddelaar Genaamd Kitty in Schiedam

nouri

Ik heb een Klacht over een Bemiddelaar Genaamd Kitty. deze mevrouw is bij mij vorige week woensdag langs geweest ivm overlast die ik heb met de onder buren. Mevrouw is gister ook bij de onderburen geweest voor een gesprek. daar wis ik niets van totdat ik vandaag zelf Mevrouw Kitty opbelde . nu blijkt dat ze partijdig is en mij niet gelooft en de onderburen wel omdat er geen baby woont die ik vaak hoor janken en ook de kinderen die daar wonen in totaal 5 kinderen waar ik erg last van heb savonds en in het weekend maar daar wou Mevrouw Kitty het niet over hebben omdat er geen baby woont . nu woon ik hier al anderhalf jaar en heb vaak bij de buren aangebeld en ook de vader telefonisch gebeld of sms gestuurd over de overlast maar Mevrouw Kitty vind dat ik tog beter moet opletten waar de overlast vandaan komt. dus mevrouw Kitty Beweert dat de overlast niet van de onderburen komt terwijl ik daar alle bewijzen van heb dus mevrouw is partijdig naar de onderburen en dat vind ik niet professioneel. ik heb mevrouw Kitty net nog gesproken telefonisch en zij vertelde mij dat ze verder geen gesprek gaan voeren alleen omdat er geen baby woont maar over de 5 kinderen die er wonen daar wil ze verder niks over weten want die gaan volgens Kitty om 21:00 naar bed en maken geen overlast .dus mevrouw Kitty verteld mij dat de onderburen geen last maken en zijn gelooft die buren wel maar als ik dan over de kinderen begin en de berichten en bewijzen die ik allemaal heb dan wil ze niet meer in gesprek met mij en word er opgehangen. Deze Mevrouw moet daar op aangesproken worden want dit werkt zo natuurlijk niet. voor een partij kiezen als bemiddelaar

Graag contact opnemen met de bemiddelingskantoor en mevrouw Kitty daarop aanspreken

Wij vinden dat Huur Bemiddeling hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huur Bemiddeling?