Klacht Huurbegeleiding.nl: aanmaning,s stopdeurwaarder.nl

hilda

ik heb 2 keer een aanmaning van Stopdeurwaarder.nl gekregen ,
Deze aanmaning,s komen van huurbegeleiding , waar ik lid van zou zijn ,
deze site geeft onvoldoende informatie , dat je zodanig er aan vast zit ,
Na meerder malen met hun te hebben gesproken , willen ze toch gelde , het gaat om een contract van 2 jaar , daar het nu om bedrag gaat van 478,80, voor 2 jaar , en dat willen ze nu invorderen , zonder van hun diensten gebruik te maken ,
ik heb gister telefonische contact met hun gehad , en nu gaan ze met een maandelijk,s bedrag van 10 euro per maand aflossen , en je kan praten als brugman , maar ze blijven stug volhouden ,
Naar ik wat rond heb gelezen op Vara kassa , ben ik niet de enige , ook blijkt het kantoor van hun , gekoppeld te zijn aan Stopdeurwaarder . nl op het zelfde adres ,
aan hun verhaal te horen zijn ze pas in juli 2014 van start gegaan , en uit de reactie,s blijkt dat vele verhalen eerder afspelen , mijn vraag is wat moet ik doen , groetjes Hilda

Huurbegeleiding.nl
    Geachte heer, mevrouw,Wij hebben meermaals telefonisch contact gehad met de klant over deze kwestie. Op onze website staat zeer duidelijk aangegeven dat er maandelijkse kosten aan de dienstverlening zitten verbonden. Dit dient zelfs door onze klanten te worden aangevinkt, waarna onze klanten direct een bevestiging per e-mail ontvangen. Hierin staat nogmaals duidelijk uitgelegd waarvoor onze klanten zich aanmelden, wat de kosten zijn, wat de looptijd is en hoe men binnen de gestelde termijn van 14 dagen kan annuleren. Echter heeft u niet geannuleerd is uw opdracht tot dienstverlening en uw betalingsverplichting van kracht geworden.Tevens is er gesproken met de leidinggevende van Huurbegeleiding.nl, welke heeft aangeboden via Stopdedeurwaarder.nl een zéér coulante uitzondering te maken betreffende de betalingsregeling, door slechts een maandelijks bedrag van €10,- in rekening te brengen (wat zelfs de helft is van het oorspronkelijke maandbedrag). De verantwoordelijkheid van het aan- en tijdig afmelden van een overeenkomst ligt te allen tijde bij de consument.Met vriendelijke groet,Klantenservice Huurbegeleiding.nl

Ook een klacht indienen over Huurbegeleiding.nl?