Opgelost door Huurbegeleiding.nl: aanmaning stop de deurwaarder . nl

tom

Mijn naam is Sharon Mooiman en ik heb verschillende keren een brief ontvangen van stopdedeurwaarder.nl waarin zij een bedrag eisen van €139,65 i.v.m. een betalingsachterstand bij huurbegeleiding.nl.
Ik heb mij nooit aangemeld voor enige huurbegeleiding bij welke instantie dan ook, dus het is nogal vreemd dat ik hier mee word geconfronteerd.
ik heb contact gehad met stop de deurwaarder en die hebben mij verteld het te zullen regelen, maar wat blijkt, de aanmaningen blijven komen.
Sterker nog, de aanmaningen komen binnen op mijn ouderlijk adres waar ik al ruim 6 jaar niet meer woon. en waarom zou ik huurbegeleiding nodig hebben wanneer ik bij mijn ouders woon?
Ik ben de dreigementen van de deurwaarder nu wel zat, dreigementen als loonbeslag en juridische maatregelen. En dat voor iets wat ik nooit heb aangevraagd.
Ik wil graag dat dit uitgezocht word en stopt.

stoppen met aanmaningen sturen en mij uit het bestand verwijderen.

Huurbegeleiding.nl
    Geachte mevrouw,

Door een technische fout is uw dossier helaas overgedragen aan een incassobureau. Wij hebben dit inmiddels doorgegeven aan Stopdedeurwaarder en teruggehaald.

U kunt de factuur van hen als niet verzonden beschouwen. U heeft alle facturen aan ons voldaan en uw huurbegeleidingstraject is in zijn geheel voldaan.

Onze excuses voor dit ongemak.

Klantenservice Huurbegeleiding.nl
    tom
    bedankt voor de snelle handeling. ik hoop dat het hiermee is opgelost.

tom

Ook een klacht indienen over Huurbegeleiding.nl?