Klacht Huurbegeleiding.nl: Ik heb aangetekend en opzegging gestuurd huurbegeleiding reageer

daho

Ik heb het zo gehad met huurbegeleiding ze beloofde me met alles telefonisch dat ik heel snel een huurwoning kon krijgen. Ik sta al bijna 2 jaar ingeschreven ze hebben mijn tot nu toe 0 keer benaderd voor een woning maar ze sturen mij wel een mail met dat ik moet betalen. Ik kom maar niet van ze af ik wil mij geld terug en ik voel mij zwaar opgelicht.

Ik wil mijn geld terug en graag geen contact meer met huurbegeleiding

Huurbegeleiding.nl
    Geachte heer,

Wij hebben het volgende meerdere keren aan u aangegeven:
    Wij hebben zoekservices voor u geactiveerd op woningaanbodwebsites. Hierdoor krijgt u woonaanbod per e-mail.

Indien u een woning ziet waarin u interesse heeft kunt u de URL ofwel de internetlink van de woning naar ons doorsturen zodat wij de woning in behandeling kunnen nemen voor u.

Bovendien kunt u uiteraard gebruik maken van andere websites met woningaanbod.

Indien u geen woningen toestuurt kunnen wij deze uiteraard ook niet in behandeling nemen!

Klantenservice Huurbegeleiding.nl
    daho
    Dat heb ik al eerder gedaan en woning URL doorgestuurd en daar is niks van gekomen.
    daho
    Ik heb aangetekend opzegging gestuurd graag reactie
    daho
    Ik heb niks ontvangen betreft geld terug. En opzegging dat heb ik zelf geregeld

daho

Ook een klacht indienen over Huurbegeleiding.nl?