Klacht Huurbegeleiding.nl: Ik krijg huurbegeleiding niet te pakken via mail en ook niet telefonisch voor beeindiging contract.

Klachtnummer
# 300600
Gebruiker
Shai26
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Ik ben al 2 jaar lid van huurbegeleiding. En heb tot nu toe geen succes bij het vinden van een woning. Dus zou nu mijn contract willen beëindigen. Ik heb gisteren een mail verstuurd en tot mijn verbazing kreeg ik een mail terug dat de site niet bestaat! Ik heb geprobeerd om via internet hun telefoonnummer te vinden zodat ik alsnog het kon beëindigen maar nergens kan ik een telefoonnummer vinden!
Het grappige hiervan is dat als je achter loopt met een betaling je gelijk door een incassobedrijf benaderd wordt. Die kunnen je wel meteen vinden!

De oplossing

Ik wil zo snel mogelijk mijn contract beeindigen. En niks meer te maken hebben met huurbegeleiding.

1 reactie

  1. Auteur
    Shai26
    Datum
    Heeft iemand al een antwoord op mijn vraag?

Ook een klacht indienen over Huurbegeleiding.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen