Klacht Huurbegeleiding.nl: Maandelijkse rekeningen

Klachtnummer
# 173453
Gebruiker
Inssaf
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte heer / mevrouw,

Ik ben ongeveer een jaar geleden aangemeld bij huurbegeleiding.nl Dit is vanwege het feit dat ik hopeloos op zoek was, naar een woning en omdat mijn huidige woonruimte te klein is was ik wanhopig op zoek. Hierdoor stuitte ik op huurbegeleiding.nl. Dit bedrijf heb ik opgebeld en samen het contract ondertekend, met de instelling dat ik begeleid zou worden om aan een woning te komen. Dit is echter niet het geval, en ik betaal nu maandelijks 24,14 euro terwijl ik absoluut niet geholpen ben. Meerdere malen telefonisch contact gezocht en situatie uitgelegd, ik kon niet geholpen worden omdat ik 2 weken bedenktijd had. Echter is mij dit niet doorgegeven en heb ik dit ook over het hoofd gezien vanwege een druk bestaan. Ik zit nu nog 1 jaar vast bij dit bedrijf, terwijl ik ook vaker via de mail aangegeven heb dat ik per direct mijn contract wil opzeggen. Kunnen jullie mij hiermee helpen?

Met vriendelijke groet,

Inssaf Bourhayal

De oplossing

Ik wil het liefst van het contract af, en het zou helemaal geweldig zijn als ik compensatie zou kunnen krijgen.

3 reacties

  1. Auteur
    Huurbegeleiding.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben inmiddels alle dossiers van Huurbegeleiding.nl gesloten. Sinds de overdracht van het bedrijf is tevens de betalingsverplichting komen te vervallen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Voormalige klantenservice Huurbegeleiding.nl
  2. Auteur
    Huurbegeleiding.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij hebben inmiddels alle dossiers van Huurbegeleiding.nl gesloten. Sinds de overdracht van het bedrijf is tevens de betalingsverplichting komen te vervallen.

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Voormalige klantenservice Huurbegeleiding.nl
  3. Auteur
    Inssaf
    Datum
    Ik ben erg blij met de gepaste oplossing! Bedankt klachten kompas!!

Ook een klacht indienen over Huurbegeleiding.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen