Klacht Huurbegeleiding.nl: opgelicht door huurbegeleiding. nl

Maloudiepstra

Ik heb een jaar geleden gezocht naar een woning in nederland, omdat ik mijn jeugd heb door gebracht portugal was ik nog niet geïnformeerd dat je alleen een sociale huurwoning kon krijgen via woningnet.nl.
met haast heb ik me op meerdere sites aangemeld op zoek naar een huur huis. een aantal dagen later werd ik gebeld door een meid van huurbegeleiding die supper positief mij vertelde dat ik binnen 2 weken wel een woning kon krijgen dat ze mijn paspoort informatie nodig had en gelijk al woningen toegewesen zou krijgen via e-mail, vervolgends is dit nooit gebeurd ik heb nog nooit een woning aangeboden gekregen van dit bedrijf. wel kreeg elke maand soms 2 keer per maand een factuur via e-mail van 20,00€ natuurlijk ga ik dit niet betalen als ik geen huisen aangeboden krijg.. dit is inmiddels uitgelopen naar stop de deur waarder wel tipies dat deze bedrijven bij elkaar horen

ik zou graag een officiële klacht in willen dienen dat dit oplichterij is en ik niet bereid ben dit verder te betalen omdat ik nooit service van deze bedrijven heb gebruikt.
ik ben belazerd en dit bedrijf zou stop gezet moeten worden!

Huurbegeleiding.nl
    Geachte mevrouw,

Wij hebben zoekservices voor u geactiveerd op twee grote websites met woonaanbod. Hierdoor krijgt u woonaanbod per e-mail.

Indien u een woning zag waarin u interesse had, had u de URL ofwel de internetlink van de woning naar ons kunnen doorsturen zodat wij de woning in behandeling hadden kunnen nemen voor u.

Bovendien kon u uiteraard gebruik maken van andere websites met woningaanbod.

Echter hebben wij nimmer een woning van u mogen ontvangen zodat wij deze ook nooit voor u in behandeling hebben kunnen nemen.

Bovendien heeft u vanaf het begin al geen enkele factuur aan ons voldaan en heeft u inmiddels een enorme achterstand van betalingen bij het incassobureau. Zodra u bij bent met uw betalingen zijn wij u uiteraard graag van dienst.

Klantenservice Huurbegeleiding.nl

Ook een klacht indienen over Huurbegeleiding.nl?