Klacht Huurbegeleiding.nl: opgelicht Door huurbegeleiding.nl????

a. gerritsen

Voel me zeer zeker opgelicht Door huurbegeleiding.nl
Telefonisch contact gehad dat ik niet meer wou betalen omdat ik duidelijk had aangegeven wat mijn richtlijnen zijn en elke mail die ik kreeg kwam geen eens in de buurt
van wat ik zocht kleine huizen ver weg totaal niet wat ik zocht geen enkele mail hebben wij wat aan gehad wil per direct stoppen bij jullie weet niet waar hun mee bezig zijn maar ben blijkbaar niet de enige die klachten heeft heel apart dat niemand wat positiefs te zeggen heeft zegt al meer dan genoeg.
Dreigen met deurwaarders en vast aan een 2 jarig contract waar ik helemaal niks aan heb voor 19.95 p.m
Het contract afkopen voor €350 dat was hun oplossing.
Bijdehand doen aan de telefoon werd totaal niet netjes geholpen

Per direct uitschrijven en geen mails meer ontvangen .
Kosteloos A.U.B!!!!!

Huurbegeleiding.nl
    Geachte heer,

U heeft op 18 juni jl. een opdracht tot dienstverlening afgegeven. Na het afgeven van de opdracht tot dienstverlening hanteert huurbegeleiding.nl een wettelijke annuleringstermijn van 14 kalenderdagen. Indien u wilt afzien van de huurbegeleiding kunt u binnen deze termijn schriftelijk annuleren.

Echter heeft u niet geannuleerd binnen deze termijn en is uw opdracht tot dienstverlening van kracht geworden en zit hieraan een betalingsverplichting verbonden.

Wij kunnen deze opdracht tot dienstverlening derhalve niet annuleren conform voorwaarden. U bent te allen tijde zelf verantwoordelijk voor uw aanmelding en tijdige afmelding.

Graag willen wij u er op attenderen dat u gedurende de periode van 24 maanden, ná ondertekening van de opdracht tot dienstverlening onbeperkt gebruik kunt maken van onze dienstverlening.

Wij hebben zoekservices voor u geactiveerd op twee websites met het grootste woonaanbod in Nederland. Hierdoor krijgt u woonaanbod per e-mail.

Indien u een woning ziet waarin u interesse heeft kunt u de URL ofwel de internetlink van de woning naar ons doorsturen zodat wij de woning in behandeling kunnen nemen voor u. Bovendien kunt u uiteraard gebruik maken van andere websites met woningaanbod. Indien er op dat moment geen woonaanbod is waarin uw interesse naar uit gaat kunnen wij hier uiteraard helaas niets aan veranderen. Zelf zijn wij geen verhuurder of makelaar en hebben wij geen woningen in bestand zodat wij ook zelf niets aan u kunnen aanbieden.

U kunt ook telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen omtrent alle huur gerelateerde vragen en/of problemen.

Onze medewerkers van huurbegeleiding.nl staan op werkdagen graag voor u klaar, dus neem gerust contact met ons op!

U kunt alsnog gebruik maken van onze afkoopregeling voor een bedrag van € 350,- i.p.v. de totale kosten van € 478,80.

Klantenservice Huurbegeleiding.nl

Ook een klacht indienen over Huurbegeleiding.nl?