Klacht Huurbegeleiding.nl: Oplichterij

Jansen

Uiteindelijk kom je op de site van huurbegeleiding, want die springt er continue boven uit. Maar aan de telefoon weten ze je het allemaal haar fijn uit te leggen. Dat er elke week een mail wordt gestuurd met een woning aanbod, inmiddels bijna een jaar later moeten wij die nog steeds ontvangen. Wel zitten wij nu aan een contract vast van 24 maanden, maar geholpen worden? ho maar! Reageren op mailtjes? Daar doen ze niet aan. Inmiddels hebben wij via een makelaar een ander huis gevonden. Ik heb toen met huurbegeleiding gebeld of wij samen tot een leuke afspraak konden komen, omdat ik doe 19,95 niet reëel vind in vergelijking met wat hun voor de klanten doen. Het enige wat ik kreeg was een verschrikkelijk grote mond, en had ik maar niet in zee moeten gaan met hun voorwaarden. Of te wel, je wordt gewoon gigantisch genaaid. Maar inmiddels verdien hun wel. Erg jammer!!

Mijn gewenste oplossing is, dat gewoon het 'contract' waar je überhaupt niks over verteld wordt, per maand opzegbaar is. En aangezien ik vorig jaar mei al dat contract wilde stoppen, zou ik graag vanaf die periode mijn geld terug willen.

Huurbegeleiding.nl
    Geachte heer Jansen,

Wij betreuren uw klacht zeer. Op elke e-mail welke wij van u en/ of uw partner hebben ontvangen hebben wij netjes geantwoord. De laatste e-mail dateert van 18 september 2015.

Wij zullen u een e-mail sturen met daarin een afkoopvoorstel. Indien u uw klacht rechtstreeks naar ons had gemaild of telefonisch bekend had gemaakt hadden wij dit direct aan u kunnen aanbieden. Wij begrijpen dat er mensen zijn die geen gebruik willen maken van onze juridische dienstverlening welke in de prijs begrepen zit.

Klantenservice Huurbegeleiding.nl

Ook een klacht indienen over Huurbegeleiding.nl?