Klacht Huurbegeleiding.nl: vast aan een contract

p.w.c.houwaard

ik was op zoek met mijn vorige partner, we woonde toen samen
mogelijk is er toen gebeld op mijn telefoon en heeft mijn ex partner opgenomen.
met mijn naam
en zijn er verschillende gegeven van mij opgegeven.
en daardoor een contract aan gegaan.
ik heb meerdere malen gebeld naar huurbegleiding maar zij zeggen niks voor mij te kunnen doen en dat ik gewoon elke maand 19.95 moet betalen ook al maak ik geen gebruik van hun service, en ben ik niet zelf het contract aangegaan, zeggen ze betaal je niet dan geven we het uit handen bij de deurwaarder.
ik heb ook al enkele malen een email gestuurd waar geen reactie op terug gekomen is .
ik vind dit echt niet kunnen hoe kan een website een contract aan gaan dat moet op papier gedaan worden.
nu zit ik dus 24 maanden vast aan een bedrag waar ik niks aan heb

dat de betaling word terug gevorderd, en dat er niet meer betaald hoeft te worden, omdat je geen gebruik maakt van de website, en dat de website gesloten moet worden.
want weetje je net genoeg gegevens van een persoon kan je verschillende contracten aanmaken op iemands naam

Huurbegeleiding.nl
    Geachte mevrouw Houwaard,U bent op 8 januari 2014 een contract met Huurbegeleiding.nl aangegaan. U bent telefonisch door ons benaderd. Daarbij is de dienstverlening toegelicht, zijn uw woonwensen opgenomen, is de zoekservice geactiveerd en is het Borgstellingsdocument voor u opgesteld en door u ondertekend.
    Wij zijn in het bezit van de opname van het gesprek. U bent degene die de telefoon opneemt en het gesprek voert en vervolgens overgaat tot ondertekening van de documenten. De opname van het gesprek is u inmiddels toegestuurd en deze spreekt voor zich.Tevens hebben wij geen e-mails van u ontvangen waarop niet is gereageerd. Wij hebben u meermaals gesproken en toegelicht waar de facturen betrekking op hebben en wat wij voor u kunnen betekenen. Deze klacht is dan ook enkel door u geplaatst om onder uw betalingsverplichting uit te komen en heeft geen gevolgen voor uw dossier. Derhalve blijft uw betalingsverplichting blijft onverminderd van kracht.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Klantenservice Huurbegeleiding.nl
    p.w.c.houwaard
    Dit frustreert me degelijk
    Ik heb namelijk aangegeven dat ik het niet ben geweest
    Ik heb van jullie ook een bandje te horen gekregen en daar hoor ik heel goed dat het mijn stem niet is maar van mijn ex vriendin
    Huurbegeleiding.nl
    Geachte mevrouw Houwaard,U geeft aan dat u niet degene bent die de telefoon beantwoordt. Echter wordt er met uw naam opgenomen en geeft u al gegevens door. U bent ook degene die overgaat tot ondertekening.
    Voor een inhoudelijk reactie verwijzen wij u derhalve naar onze voorgaande
    (e-mail)correspondenties.Uw betalingsverplichting blijft onverminderd van kracht.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Klantenservice Huurbegeleiding.nl

Ook een klacht indienen over Huurbegeleiding.nl?