Klacht HuurExpert.nl: Misleidende automatische verlenging en incasso die niet deugt

Broekhuijsen1

Automatische verlenging van het abonnement en de bijbehorende incasso gaat men aan bij het accepteren van de algemene voorwaarden, maar het uitzetten van de automatische verlenging is misleidend! (zie bijgevoegde screenshot). Dus mijn bank berichtte me dat er een afschrijving gaat plaatsvinden terwijl ik dacht de dienst al te hebben afgezegd. Nu pas lees ik alle slechte recensies, dus dat had ik eerder moeten doen. het geld ga ik storneren en ik hoop dat er wat aan dit bedrijf wordt gedaan.

- Duidelijk maken bij het aanmaken van een account dat er verlenging plaatsvindt tot wederopzegging. Nu betaal je met iDeal, en vervolgens vindt incasso plaats - dat lijkt me niet pluis
- Geen misleidende opzegging, zodat consumenten erin geluisd worden om langer te blijven terwijl ze denken dat ze de dienst hebben opgezegd.
- Niet gerelateerd aan de betalingsklacht: zorgen dat je ook daadwerkelijk een dienst levert voor het geld dat je ontvangt, want er staat op de site veel oud aanbod wat toch nog via andere makelaars moet worden benaderd.

Wij vinden dat HuurExpert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HuurExpert.nl?