Klacht HuurExpert.nl: Misleidende automatische verlenging en incasso die niet deugt

Klachtnummer
# 276286
Gebruiker
Broekhuijsen1
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Automatische verlenging van het abonnement en de bijbehorende incasso gaat men aan bij het accepteren van de algemene voorwaarden, maar het uitzetten van de automatische verlenging is misleidend! (zie bijgevoegde screenshot). Dus mijn bank berichtte me dat er een afschrijving gaat plaatsvinden terwijl ik dacht de dienst al te hebben afgezegd. Nu pas lees ik alle slechte recensies, dus dat had ik eerder moeten doen. het geld ga ik storneren en ik hoop dat er wat aan dit bedrijf wordt gedaan.

Gewenste oplossing

- Duidelijk maken bij het aanmaken van een account dat er verlenging plaatsvindt tot wederopzegging. Nu betaal je met iDeal, en vervolgens vindt incasso plaats - dat lijkt me niet pluis
- Geen misleidende opzegging, zodat consumenten erin geluisd worden om langer te blijven terwijl ze denken dat ze de dienst hebben opgezegd.
- Niet gerelateerd aan de betalingsklacht: zorgen dat je ook daadwerkelijk een dienst levert voor het geld dat je ontvangt, want er staat op de site veel oud aanbod wat toch nog via andere makelaars moet worden benaderd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HuurExpert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HuurExpert.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen