Klacht HuurExpert.nl: Onjuiste informatie op website + geen reactie op e-mails

Klachtnummer
# 106964
Gebruiker
Quiara
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Onlangs heb ik me ingeschreven als woningzoekende op Huurexpert.nl. Volgens de tekst op de website zou het aanbod altijd 'up to date' zijn. Wat bleek nadat ik op vier woningen had gereageerd: drie ervan waren reeds verhuurd (al langere tijd) en een was pas volgend jaar te huren. Op mijn vraag per e-mail aan Huurexpert.nl, hoe dit zit, is geen reactie gekomens. Ik heb hierna nogmaals een e-mail gestuurd, maar ook daar is geen reactie op gekomen. Zo ga je niet met klanten om, lijkt me!

Gewenste oplossing

Ik wil gewoon mijn inschrijfgeld terug, aangezien ik helemaal niets aan de website heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HuurExpert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HuurExpert.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen