Klacht HuurExpert.nl: Onterechte incassos

Jeanne_

In januari heb ik voor één maand een abonnement afgesloten bij HuurExpert. Echter bleef HuurExpert de maanden daarna onterecht geld van mijn rekening afschrijven. Hier kwam ik helaas pas na enkele maanden achter, waardoor ik niet al het geld meer kon terugroepen.

Via verschillende wegen heb ik met HuurExpert contact op proberen te nemen, maar ik heb nooit een reactie van hen gekregen op mijn vragen, in een poging het eerlijk op te lossen. In plaats van te reageren op mijn berichten, was mijn account plots verwijderd.

Uiteindelijk heb ik bij mijn bank een Melding van Onterechte Incasso gedaan, zij zijn toen voor mij achter HuurExpert aangegaan. In de tussentijd heb ik een tweetal aanmaningen gekregen en een bericht dat HuurExpert naar een incassobureau was gestapt. Echter bleef ik weigeren te betalen

Plots stond al het interecht geïncasseerde geld weer op mijn rekening, dankzij de Rabobank. Van HuurExpert heb ik voor alsnog nooit iets gehoord.

Mijn advies: stuur hen een goed opgebouwde mail, waarmee je jezelf helemaal indekt voor het uitstellen van de betalingen (ookal zal HuurExpert nooit reageren, je hebt nu bewijs dat jij in ieder geval je best hebt gedaan). Doe bij je bank een melding van de onterechte incasso. Negeer alle aanmaningen en dreigingen met incassobureaus, want als het er op aan komt heeft HuurExpert geen poot om op te staan. En wacht tot het geld vanzelf netjes teruggestort wordt.

Een excuses van HuurExpert en een beëindiging van het bedrijf, zodat ze niemand meer kunnen oplichten

Wij vinden dat HuurExpert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HuurExpert.nl?