Klacht HuurExpert.nl: Oplichting automatische incasso

Klachtnummer
# 257240
Gebruiker
10ydiem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds
10 januari 2017 haalt het bedrijf HuurExpert maandelijks €20,- van mijn
rekening. Hier is nooit toestemming voor gegeven. Na meerdere malen een klacht
ingediend te hebben blijft het bedrijf geld van mijn rekening aftrekken. Het
bedrijf heeft meerdere rekeningen, o.a. één bij de ING.

De oplossing

Geld terug en website blokkeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HuurExpert.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over HuurExpert.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen