Opgelost door Huurmaat: Louche praktijken waarbij argeloze klanten onder valse argumenten teveel geld wordt afgetroggeld.

WvanDuuren

Deze vestiging heeft maar 1 doel: argeloze klanten zoveel mogelijk geld aftroggelen! Wat een louche tent en klantonvriendelijke manager. Het begint al bij het huurcontract: prijzen zijn excl. BTW, excl. verzekeringstoeslag, vage 'slijtagekosten per unit' etc.

Tijdens gebruik contact opgenomen vanwege afbrokkelen tegels. Reactie van manager: "wij gaan ervan uit dat de klant weet wat ie huurt en dat ie dus weet dat hij het zaagblad af en toe door een baksteen moet halen". Ja, ja... Natuurlijk, schuld vd klant. Zeg gewoon dat je een versleten machine met versleten zaagblad hebt verhuurd...

Bij retourneren begint het spel vd klant zoveel mogelijk geld aftroggelen: Slijtagekosten worden (per unit van 0,1 mm) ineens verhoogd van 25 Euro naar 75 Euro. Reactie vd manager: "Ik kan er toch niets aan doen dat u dat zaagblad naar de kl.. heeft geholpen!?" "Hoeveel km's heeft u wel niet gezaagd?" Uiteindelijk wordt 75 Euro weer aangepast naar de overeengekomen 25 Euro.

Conclusie: de praktijken van deze vestiging kunnen echt niet! Super klantonvriendelijk, volkomen vaag en onbetrouwbaar. Voor mij eens en nooit meer. Gelukkig zijn er genoeg (betrouwbare) alternatieven in de buurt!!!

W. van Duuren, Noordwijk

Eerlijke en klantvriendelijke manier van zaken doen. Excuses/compensatie zouden gepast zijn.

Wij vinden dat Huurmaat hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

WvanDuuren
Huurmaat 'backoffice' heeft zeer adequaat gereageerd op mijn klacht door dezelfde dag nog contact met mij op te nemen. Op basis van mijn mondelinge toelichting heeft dezelfde week nog een gesprek plaatsgevonden met mdw's van filiaal Katwijk. Huurmaat betreurt gang van zaken en gaf aan mijn feedback mee te nemen bij de verdere professionering van processen en medewerkers. Top! Als de reactie van de backoffice de toon zet voor de servicegerichtheid in filiaal Katwijk heb ik hier het volste vertrouwen in. W. van Duuren

Ook een klacht indienen over Huurmaat?