Klacht Huursector.nl: Stop met aanmaningen sturen voor niet bewezen diensten

Ladymc@55

Beste,
Ik ben woningzoekende omdat ik nog niet in aanmerking ben gekomen voor een sociale huurwoning ben ik ook aan het surfen op internet opzoek naar een vrije sector woning ik kreeg steeds ads van huursector en zag de huurprijzen redelijk zijn ik wilde reageren op een woning daarbij kon je gelijk op de site een bezichtiging afspraak in plannen voor de volgende dag, bezichtiging gepland alvorens dat bevestiging te krijgen voor de afspraak moet ik 20 euro betalen heb ik gedaan via ideal, vervolgens krijg ik bericht dat heel veel andere ook hebben gereageerd, vervolgens nooit meer een bericht ik ben bestolen van 20 euro en kom ik later er achter dat ik verplicht 3 maanden 20 euro moet betalen, en wordt ik via de mail steeds lastig gevallen om te betalen terwijl ze weten dat dit niet zal gebeuren, ik voel mij belazerd i heb nog steeds geen woning ik heb 20 eur betaald uit mijn leefgeld want door omstandig heden zit ik in bewind. ik kan dit niet betalen, wetende dat ik toch geen woning zal krijgen, ook zijn de woning die zij adverteren op meerder website te zien dus dit is een grote scam. ik wil graag dat deze huursector mij met rust laat en mij geen aanmaningen meer stuurt.

Dat dit bedrijf stopt met scammen van kwetsbaren die woningnood hebben.

Huursector.nl
    Helaas lijkt dit geen echte ervaring c.q. klacht van een gebruiker te zijn.

We hebben al enige tijd last van (vermoedelijk) een bekende cybercrimineel/concurrent die ons zwart wilt maken onder andere door op grote schaal met valse/gestolen identiteiten accounts aan te maken met als doel om te klagen. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact op via support@huursector.nl

Ook een klacht indienen over Huursector.nl?