Klacht Huurstada: Fraude

Klachtnummer
# 278955
Gebruiker
Dr House
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor het plannen van een bezichtiging moest ik verschillende documenten aanleveren waarna gevraagd werd ook een identificatie betaling te voldoen. Na dat te hebben gedaan, kreeg ik geen reactie meer terug van huurstada.nl. Omdat ik het niet vertrouwde, hebben we contact opgenomen met de bank en vernomen dat er op mijn naam een bankrekening geprobeerd is te openen!
Met andere woorden, exact dezelfde handelswijze als bij de klacht van 27 oktober jl.

De oplossing

Aanvragen intrekken en terecht staan voor frauduleuze praktijken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Huurstada hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Huurstada?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen