Klacht Huurwoningdeal: Beloften niet nakomen, oplichterij

Jeroenklaphake

Deze website is een vervolg / nieuwe versie van huurwoningdeal.nl. Ze pretenderen je na eenmalige inschrijving op no cure no pay basis in contact te brengen met verhuurders / eigenaren van woningen. In eerste instantie lijkt het contact goed, maar uiteindelijk leidt het tot niets.

De website Huurwoningdeal.nl is inmiddels uit de lucht en hen contacten is onmogelijk. Maxx rent maakt gebruik van dezelfde website opzet, en ook de voorwaarden zijn een exacte kopie. Ze adverteren doodleuk op Marktplaats met een interessante huur aanbieding, waarna geïnteresseerden wordt verteld dat zij zich eerst dienen in te schrijven (á €34,95 per jaar) alvorens zij kunnen reageren. Heel veel mensen trappen hierin denk ik. Uiteindelijk zal Maxx rent nooit voldoen aan de No Cure No Pay regeling.

Ik ben mijn inschrijfgeld voor Huurwoningdeal.nl kwijt, maar had daar wel een inschrijfnummer van. Dit nummer blijkt te werken op de website van Maxx rent. HOE TOEVALLIG!?!?!

Geld terug en opdoeken van bedrijf.

Ook een klacht indienen over Huurwoningdeal?