Opgelost door Huurwoningdeal: Geen/nauwelijks reactie + loze beloftes

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 163006
Gebruiker
R_S
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Ik heb gereageerd op een woning die ik tegenkwam op huurwoningdeal.nl Na mijn reactie kreeg ik een mail dat ik inschrijfgeld zou moeten betalen om te kunnen reageren. Dit heb ik netjes gedaan. In de bevestigingsmail stond dat de verhuurder binnenkort contact met mij zou opnemen. Na een aantal dagen zonder enige reactie van de verhuurder heb ik huurwoningdeal gemaild. Zij zouden contact opnemen met de verhuurder om een afspraak in te plannen. Vervolgens niets teruggehoord. Ik wil nu graag mijn inschrijfgeld van 29,95 euro terug.

Gewenste oplossing

Het bedrijf heeft beloofd elke dag nieuwe huurwoningen te plaatsen, binnen 48 duidelijkheid + inschrijfgeld (van 29,95 euro) terug wanneer er geen gepaste huurwoning kan worden aangeleverd. Dit zijn allen loze beloftes. Ik wil dus graag mijn inschrijfgeld terug.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Huurwoningdeal
    Datum
    Wij hebben de klant gebeld en uitgelegd waarom er geen reactie van de eigenaar is gekomen. de klant heeft zich bij ons ingeschreven maar geen maand inkomen vermeld. aangezien de de klant nu een andere huis op het oog heeft zullen wij de klant uitschrijven en haar inschrijfgeld terug storten.
  2. Auteur
    R_S
    Datum
    Huurwoningdeal heeft contact met mij opgenomen. Na overleg heb ik mij besloten uit te schrijven ivm andere woning. Inschrijfgeld is teruggestort.
  3. Auteur
    R_S
    Datum
    Na overleg en uitschrijving is inschrijfgeld teruggestort.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Huurwoningdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen