Opgelost door Huurwoningdeal: Geen/nauwelijks reactie + loze beloftes

R_S

Ik heb gereageerd op een woning die ik tegenkwam op huurwoningdeal.nl Na mijn reactie kreeg ik een mail dat ik inschrijfgeld zou moeten betalen om te kunnen reageren. Dit heb ik netjes gedaan. In de bevestigingsmail stond dat de verhuurder binnenkort contact met mij zou opnemen. Na een aantal dagen zonder enige reactie van de verhuurder heb ik huurwoningdeal gemaild. Zij zouden contact opnemen met de verhuurder om een afspraak in te plannen. Vervolgens niets teruggehoord. Ik wil nu graag mijn inschrijfgeld van 29,95 euro terug.

Het bedrijf heeft beloofd elke dag nieuwe huurwoningen te plaatsen, binnen 48 duidelijkheid + inschrijfgeld (van 29,95 euro) terug wanneer er geen gepaste huurwoning kan worden aangeleverd. Dit zijn allen loze beloftes. Ik wil dus graag mijn inschrijfgeld terug.

Huurwoningdeal
    Wij hebben de klant gebeld en uitgelegd waarom er geen reactie van de eigenaar is gekomen. de klant heeft zich bij ons ingeschreven maar geen maand inkomen vermeld. aangezien de de klant nu een andere huis op het oog heeft zullen wij de klant uitschrijven en haar inschrijfgeld terug storten.
    R_S
    Huurwoningdeal heeft contact met mij opgenomen. Na overleg heb ik mij besloten uit te schrijven ivm andere woning. Inschrijfgeld is teruggestort.
    R_S
    Na overleg en uitschrijving is inschrijfgeld teruggestort.

Ook een klacht indienen over Huurwoningdeal?