Opgelost door Huurwoningdeal: Geen reacties en geen contact

Annick

Ik heb drie weken geleden gereageerd op meerdere woningen. Er is me verteld dat alles naar de eigenaar is verstuurd en dat ik vanzelf iets zou horen. Inmiddels drie weken later heb ik nog steeds geen enkele reactie gehad, terwijl de bezichtigingen al mogelijk zijn over 2 dagen en de woningen beschikbaar zijn over een week. Nu heb ik hierover al twee keer gemaild maar ik krijg geen enkele reactie terug. Ik vind het zelf frustrerend dat ik niks hoor, want ik wil weten waar ik aan toe ben.

Graag zou ik willen dat er een nummer bekend zou worden zodat ik zelf kan bellen. Ook wil ik graag weten hoe groot de kans is dat je daadwerkelijk kan bezichtigen. Ik heb zelf het idee dat als mijn gegevens drie weken terug worden gestuurd naar de eigenaren van de woning, dit vervolgens weer wordt vergeten door de eigenaren als er bezichtigingen worden gepland. Anders zou ik graag mijn geld terug willen.

Huurwoningdeal
    Wij hanteren wij een no cure no pay regeling. Wij zullen u uitschrijven en uw betaalde inschrijfgeld per omgaande overmaken.
    Annick
    Ik wil nog niet worden uitgeschreven want ik heb nog op verschillende woningen gereageerd. Ik heb alleen al echt 5 mails verstuurd zonder enige reactie, maar ik heb dringend een nieuwe woning nodig dus ikn wil voor t geval dat het wel lukt nog ingeschreven staan. Het enige wat ik voor nu wil is gewoon een betere mogelijkheid tot contact want ik kan jullie nu op geen enkele manier bereiken
    Annick
    Bij nader inzien wil ik wel graag mijn geld terug.
    Huurwoningdeal
    Uw inschrijfgeld is al reeds overgemaakt.
    Geld is terug

Annick

Ook een klacht indienen over Huurwoningdeal?