Opgelost door Huurwoningdeal: Geen reacties en geen contact

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 157153
Gebruiker
Annick
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb drie weken geleden gereageerd op meerdere woningen. Er is me verteld dat alles naar de eigenaar is verstuurd en dat ik vanzelf iets zou horen. Inmiddels drie weken later heb ik nog steeds geen enkele reactie gehad, terwijl de bezichtigingen al mogelijk zijn over 2 dagen en de woningen beschikbaar zijn over een week. Nu heb ik hierover al twee keer gemaild maar ik krijg geen enkele reactie terug. Ik vind het zelf frustrerend dat ik niks hoor, want ik wil weten waar ik aan toe ben.

De oplossing

Graag zou ik willen dat er een nummer bekend zou worden zodat ik zelf kan bellen. Ook wil ik graag weten hoe groot de kans is dat je daadwerkelijk kan bezichtigen. Ik heb zelf het idee dat als mijn gegevens drie weken terug worden gestuurd naar de eigenaren van de woning, dit vervolgens weer wordt vergeten door de eigenaren als er bezichtigingen worden gepland. Anders zou ik graag mijn geld terug willen.

5 reacties

  1. Auteur
    Huurwoningdeal
    Datum
    Wij hanteren wij een no cure no pay regeling. Wij zullen u uitschrijven en uw betaalde inschrijfgeld per omgaande overmaken.
  2. Auteur
    Annick
    Datum
    Ik wil nog niet worden uitgeschreven want ik heb nog op verschillende woningen gereageerd. Ik heb alleen al echt 5 mails verstuurd zonder enige reactie, maar ik heb dringend een nieuwe woning nodig dus ikn wil voor t geval dat het wel lukt nog ingeschreven staan. Het enige wat ik voor nu wil is gewoon een betere mogelijkheid tot contact want ik kan jullie nu op geen enkele manier bereiken
  3. Auteur
    Annick
    Datum
    Bij nader inzien wil ik wel graag mijn geld terug.
  4. Auteur
    Huurwoningdeal
    Datum
    Uw inschrijfgeld is al reeds overgemaakt.
  5. Auteur
    Annick
    Datum
    Geld is terug

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annick
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Huurwoningdeal?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen