Opgelost door Huurwoningdeal: Huurwoningdeal; geen respons, geen inschrijfgeld terug zoals ze beweren.
Details
Klacht
Zoals andere mensen ook al klagen, hebben wij dezelfde ervaring met huurwoningdeal. Eerst krijgen we geen inschrijfnummer na betaling van 30 euro. Na meermalen een mail gestuurd hierover, word ik gebeld en zoet gehouden dat die zondag een update plaatsvindt met nieuwe woningen en dat wij een grote kans maken. Die zondag geen update en nog steeds geen reactie terug op alle woningen waar wij op gereageerd hebben. Ik heb zijn telefoonnummer opgeslagen maar hij belt niet terug. Op de website staat oa: "Iedere dag nieuwe woningen. Binnen 48 uur duidelijkheid. Gratis aanbod per mail". Hier is niets van waar!!!! Ga niet in zee met deze oplichter! Ik heb weer zijn voicemail ingesproken dat ik mijn inschrijfgeld terug wil, zonder resultaat.Gewenste oplossing
Inschrijfgeld terug.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.