Opgelost door Huurwoningdeal: Huurwoningdeal; geen respons, geen inschrijfgeld terug zoals ze beweren.

ldejager

Zoals andere mensen ook al klagen, hebben wij dezelfde ervaring met huurwoningdeal. Eerst krijgen we geen inschrijfnummer na betaling van 30 euro. Na meermalen een mail gestuurd hierover, word ik gebeld en zoet gehouden dat die zondag een update plaatsvindt met nieuwe woningen en dat wij een grote kans maken. Die zondag geen update en nog steeds geen reactie terug op alle woningen waar wij op gereageerd hebben. Ik heb zijn telefoonnummer opgeslagen maar hij belt niet terug. Op de website staat oa: "Iedere dag nieuwe woningen. Binnen 48 uur duidelijkheid. Gratis aanbod per mail". Hier is niets van waar!!!! Ga niet in zee met deze oplichter! Ik heb weer zijn voicemail ingesproken dat ik mijn inschrijfgeld terug wil, zonder resultaat.

Inschrijfgeld terug.

Huurwoningdeal
    Wij hebben van uw geen mail ontvangen voor uw uitschrijving. Conform onze voorwaarden hebben wij u per direct uitgeschreven en uw inschrijfgeld ook per direct uitbetaald op 25-04-2016
    ldejager
    Snel en juist afgehandeld, inschrijfgeld teruggestort.

Ook een klacht indienen over Huurwoningdeal?