Klacht Huurwoningen.nl: Huurwoningen.nl pakt geld voor niets.

Lucía

Het is één jaar geleden dat ik op ziek naar en woning was. Ik heb me in veel websites ingeschreven waar je het zelfde soort service vind als in huurwoningen.nl, maar dan gratis. Ik heb op dat moment niet goed naar de voorwaarden opgelet en dacht dat ik eenmalig €19,95 moest betalen. Maar huurwoningen.nl pakt elke maand €19,95! (Van mijn bankrekening wordt het zo veel uigeschreven dat ik niet eens wil kijken.... Daarom heb ik het niet eens gemerkt). De service dat ze bieden is niks, want later moet je nog bemiddeling kosten naar de makelaar betalen!
De appartement waar ik nu woon heb ik door een makelaar gevonden. Dat betekent dat ik de website van huurwoningen.nl niet gebruikte, en daarvoor wil ik mijn geld terug! Men hoeven niet te betalen voor en service dat ze niet krijgen!! Ze willen je geld krijgen om je hun website te laten kijken! Hoe kan dat??

Ik wil mijn geld terug! Dat wordt 8 x € 19,95.

Huurwoningen.nl
    Geachte klant,

Wij hebben vanmiddag telefonisch contact met u gehad en het account voor u uitgeschreven.

Het feit dat u ook zelf aangeeft dat u niet goed heeft opgelet toen u zich inschreef, is Huurwoningen.nl niet aan te rekenen. Wij hebben u vooraf duidelijk (boven het veld waar u uw rekeningnummer in heeft gevuld) geïnformeerd over de kosten en de mogelijkheid om u op ieder gewenst moment uit te schrijven.
    Het in- en uitschrijven van een account is te allen tijde uw eigen verantwoordelijkheid.

Ook het feit dat u niet eerder contact met ons heeft opgenomen is Huurwoningen.nl niet aan te rekenen. De betalingsverplichting is van kracht zolang het account actief is. Wij kunnen derhalve niet overgaan tot restitutie.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Ook een klacht indienen over Huurwoningen.nl?