Opgelost door Huurwoningen.nl: Internetfraude

Juanita

Vandaag ben ik lid geworden bij Huurwoningen.nl omdat ik voor mijn zoon wilde reageren op een woningen die door via hun werd aangeboden.
Ik heb hiervoor de gegevens van mijn zoon ingvuld en heb het verzoek ingediend om voor contact .
Omdat toch nog wel meer informatie wilde hebben, heb ik contact opgenomen met de contactpersoon die bij deze woning stond aangegeven. Tot mijn verbazing gaf de contactpersoon geen woning te verhuren in Amsterdam en ook dat zij deze woning ook niet op de site van Huurwoningen.nl heeft geplaatst. Ze zou meteen contact met hun opnemen. Ook ik heb meteen contact opgenomen en wat bleek dat de woning al verwijderd was van de site van Huurwoningen.nl.
Bij het checken van mijn mail zag ik dat ik een mail had ontvangen van de eigenaar van de woning en dat hij dit wel aan mij wil verhuren. Deze meneer is het bezit van de gegevens zoals ik dat heb ingvuld op de site van Huurwoningen.nl.
Ik heb dit gemeld bij de klantenservice van Huurwoningen.nl .

Huurwoningen.nl
    Geachte heer, mevrouw,Wij hebben een en ander onderzocht en zijn er helaas achter gekomen dat dit inderdaad een nep account betreft. Wij hebben de gebruiker direct gebanned van onze website. Ook zijn al zijn advertenties van de website gehaald.Onze excuses voor dit ongemak.Met vriendelijke groet,Team Huurwoningen.nl
    Juanita
    Kun jullie aangeven hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden?
    Jullie dienen jullie klanten hier tegen toch te beschermen.
    Huurwoningen.nl
    Geachte klant,Wij hebben een speciale afdeling die de woningen op onze website dagelijks nacheckt. Uiteraard proberen wij daar zo goed mogelijk toezicht op te houden maar door het grote aanbod aan woningen is het mogelijk dat sommige woningen op een later tijdstip van de website verwijderd worden.Met vriendelijke groet,Klantenservice Huurwoningen.nl
    Juanita
    Mijn dank voor het in behandeling nemen van mijn klacht en de juiste afhandeling hiervan

Juanita

Ook een klacht indienen over Huurwoningen.nl?