Klacht Huurwoningen.nl: Misleidende informatie

Gerhard te Velde

Ik heb me op ingeschreven op huurwoningen.nl omdat ik een parkeerplaat zag staan en alleen in contact kon komen met de makelaar via deze website. Ik dacht een gratis proefaccount af te sluiten voor 7 dagen dus dat leek me wel wat. Ik controleer mijn bankrekening en achteraf blijkt ineens dat er een doorlopende automatische incasso van €19,95 per maand is afgesloten. Ik was mij hier totaal niet van bewust. De informatie van huurwoningen.nl is dermate onduidelijk dit ik dit niet gezien heb. Die €19,95 is ook absoluut niet duidelijk vermeld. Ik heb geklaagd en word er doodleuk op wezen dat ik er zelf in kleine lettertjes akkoord voor gegeven hebt. Technisch gezien vast waar. Maar het is wel zo onduidelijk en zo misleidend, dat ik denk dat heel veel mensen hier in tuinen.

Ik wil mijn geld terug en ik wil dat dit bedrijf duidelijker is over de kosten die ze berekenen.

Utrecht

Huurwoningen.nl
    Geachte heer te Velde,

Wij hebben al eerder aangegeven dat u dit account heeft aangemaakt op 25-01, en pas heeft uitgeschreven op 06-03. Er staat duidelijk aangegeven, op het moment dat u een premium account aanmaakt, dat de eerste 7 dagen gratis gebruik kunt maken om met ons kennis te maken en dit daarna een een betaald account wordt. U kunt dit account op ieder gewenst moment stopzetten, zoals u dit zelf ook heeft gedaan.

Er is geen rede voor restitutie, dan had u geen (betaald) premium moeten aanmaken.

Klantenservice Huurwoningen.nl
    Gerhard te Velde
    Het grote probleem is dat jullie niet duidelijk communiceren.
    Huurwoningen.nl
    Geachte heer te Velde,

Op onze website staat (boven het veld waar u uw rekeningnummer heeft ingevuld) zeer duidelijk aangegeven dat de eerste 7 dagen gratis zijn, en dat het account na 7 dagen een betalingsverplichting heeft van € 19,95 per maand en dat u zich op ieder gewenst moment kunt uitschrijven. Ook binnen de eerste 7 dagen gratis.

Klantenservice Huurwoningen.nl

Ook een klacht indienen over Huurwoningen.nl?