Klacht Huurwoningen.nl: Onterechte afschrijving

drieslawrence

Drie maanden geleden heb ik mij aangemeld bij huurwoningen.nl om een reactie te kunnen plaatsen op hun site op de Balijeweg. Hierna heb ik een enkele reactie op hun site geplaatst zonder hier verder gebruik van te maken. Vervolgens zou ik mij ingeschreven hebben voor een "abonnement" en wordt er al vrolijk drie maanden 19,95 bij mij afgeschreven. Inmiddels heb ik mij uitgeschreven, maar ik eis mijn 59,85 terug. Ik heb al meerdere van dit soort klachten gezien en deze werkwijze is onbehoorlijk. Daarnaast ben ik op geen enkele wijze op de hoogte gesteld door middel van e-mails dat ik nog bij u ingeschreven stond.

Geld terug á 59,85

Huurwoningen.nl

U heeft een premium account aangemaakt met als kosten €19,95 per 30 dagen. Dit staat duidelijk vermeld boven het veld waar u uw rekeningnummer heeft achter gelaten.

Een premium account loopt altijd per 30 dagen en u kunt zich op ieder gewenst moment uitschrijven via onze website of klantenservice. U heeft zich tot op heden nog niet gemeld bij onze klantenservice. Wij hebben gezien dat u zich vanmorgen via onze website heeft uitgeschreven. Restitutie is derhalve niet mogelijk.

Klantenservice Huurwoningen.nl.

Ook een klacht indienen over Huurwoningen.nl?