Klacht Huurwoningeninnederland.nl: Aanmaning gekregen zonder aanmelding.

Klachtnummer
# 167878
Gebruiker
Marc de linde
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vorige week een aanmaning gekregen terwijl ik nog nooit van dit bedrijf gehoord heb. Deze week opnieuw een mail met de melding dat ik opnieuw moet betalen. Van dit bedrijf (die beweren te helpen met het vinden van een huurwoning) heb ik daarvoor nog nooit een bericht gehad. Daarom begrijp ik ook niet waar deze kosten vandaan komen. Ik wil heel graag van deze berichten af!

De oplossing

Geen berichten van aanmaningen of dreigen met eventuele boetes. Daar naast dat de beweerde kosten worden ingetrokken (tussen de 40 en 60 euro).

1 reactie

  1. Auteur
    Huurwoningeninnederland.nl
    Datum
    Geachte heer,

    Zoals reeds per e-mail aan u geschreven:

    U heeft zich op 17 januari jl. ingeschreven via onze website. Zolang u niet bent uitgeschreven blijft uw betalingsverplichting onverminderd van kracht zoals vooraf duidelijk aangegeven op onze website. U bent dan ook te allen tijde zelf verantwoordelijk voor uw inschrijving en (tijdige) uitschrijving.

    Echter dient u de reeds verschuldigde betalingen alsnog te voldoen. Wij hebben 2 keer een automatische incasso uitgevoerd welke u handmatig heeft teruggeboekt/ geweigerd.
    Voor de incasso's welke u handmatig heeft teruggeboekt/ geweigerd ontvangt u nu deze facturen welke u dient te voldoen.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Financiële administratie
    Huurwoningeninnederland.nl

Ook een klacht indienen over Huurwoningeninnederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen