Klacht Huurwoningeninnederland.nl: Aanmaning gekregen zonder aanmelding.

Marc de linde

Vorige week een aanmaning gekregen terwijl ik nog nooit van dit bedrijf gehoord heb. Deze week opnieuw een mail met de melding dat ik opnieuw moet betalen. Van dit bedrijf (die beweren te helpen met het vinden van een huurwoning) heb ik daarvoor nog nooit een bericht gehad. Daarom begrijp ik ook niet waar deze kosten vandaan komen. Ik wil heel graag van deze berichten af!

Geen berichten van aanmaningen of dreigen met eventuele boetes. Daar naast dat de beweerde kosten worden ingetrokken (tussen de 40 en 60 euro).

Huurwoningeninnederland.nl
    Geachte heer,

Zoals reeds per e-mail aan u geschreven:

U heeft zich op 17 januari jl. ingeschreven via onze website. Zolang u niet bent uitgeschreven blijft uw betalingsverplichting onverminderd van kracht zoals vooraf duidelijk aangegeven op onze website. U bent dan ook te allen tijde zelf verantwoordelijk voor uw inschrijving en (tijdige) uitschrijving.

Echter dient u de reeds verschuldigde betalingen alsnog te voldoen. Wij hebben 2 keer een automatische incasso uitgevoerd welke u handmatig heeft teruggeboekt/ geweigerd.
    Voor de incasso's welke u handmatig heeft teruggeboekt/ geweigerd ontvangt u nu deze facturen welke u dient te voldoen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Financiële administratie
    Huurwoningeninnederland.nl

Ook een klacht indienen over Huurwoningeninnederland.nl?