Klacht Huurwoningeninnederland.nl: geen overeenkomst met huurwoningeninnederland

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 190718
Gebruiker
floris10
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Terwijl ik op vakantie was ben ik kennelijk op 03 augustus j.l. geregistreerd als woningzoekende bij voornoemd bedrijf. Ik ben mij nergens van bewust en zoek ook geen woning. Ook het zogenaamde nummer waarvan geld zou worden afgeschreven is mij volledig onbekend. Sedert half augustus krijg ik bijna wekelijks een verzoek tot het betalen van €19,95.
Nadat ik het bedrijf verscheidene keren had gemaild met de mededeling dat ik nooit en te nimmer een overeenkomst met hun zou hebben afgesloten blijven zij volharden tot het sturen van de rekening van €19,95.
Inmiddels zijn de kosten gestegen met €40,00 en is de zaak doorgegeven aan stopdedeurwaarder.nl ook op hetzelfde adres in Zaltbommel (curieus ?) Ik heb verscheidene malen geprobeerd hun duidelijk te maken dat ik nooit een overeenkomst heb afgesloten en er geen enkele wettelijke grond bestaat om mij bovenstaand bedrag te laten betalen. Blijkt dat deze instantie ook nog een illuster verleden heeft )zie Kassa en forum van Radar.

De oplossing

Stoppen met correspondentieverzoeken tot enige betaling !

4 reacties

  1. Auteur
    Huurwoningeninnederland.nl
    Datum
    Geachte heer P.C. Miedema,

    Bedankt voor uw e-mail.

    U heeft zich op 03 augustus jl. ingeschreven via onze website. Zolang u niet bent uitgeschreven blijft uw betalingsverplichting onverminderd van kracht zoals vooraf duidelijk aangegeven op onze website. U bent dan ook te allen tijde zelf verantwoordelijk voor uw inschrijving en (tijdige) uitschrijving. Uw account is uitgeschreven per 14 september jl. hiervan heeft u tevens een bevestigingsmail ontvangen.

    Wij hebben het een en ander voor u nagekeken, de aanmelding is afkomstig van het zelfde IP-adres, als waarmee u de afmelding heeft gedaan.

    Echter dient u de reeds verschuldigde betalingen alsnog te voldoen.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Huurwoningeninnederland.nl
  2. Auteur
    floris10
    Datum
    Ik ga hiermee niet akkoord en beraad mij intussen op het nemen van verdere acties.
  3. Auteur
    Huurwoningeninnederland.nl
    Datum
    Geachte heer Miedema,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij blijven bij ons standpunt. Indien u van mening bent dat u de aanmelding niet zelf heeft gedaan, adviseren wij u om hiervan aangifte te doen wegens misbruik van persoonsgegevens.

    Wij ontvangen graag een kopie van de aangifte, om deze verder voor u in behandeling te nemen.

    Zolang wij geen kopie van de aangifte van u ontvangen, blijft uw betalingsverplichting onverminderd van kracht.

    ​Tevens verzoeken wij u hierover ons contactformulier in te vullen. Dit kunt u doen via de onderstaande link.

    http://www.huurwoningeninnederland.nl/klantenservice/

    Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Huurwoningeninnederland.nl
  4. Auteur
    floris10
    Datum
    Ik zal het nogmaals proberen uit te leggen. Ik zoek geen huis en heb ook geen huis gezocht. Het zgn ip adres is niet van mij (iedere klungel kan wel een ip adres opgeven om een abo af te sluiten maar dat betekent nog niet dat de ip adres eigenaar daar ooit toestemming voor heeft gegeven. Omgekeerde bewijslast. U gaat mij bewijzen dat ik het ben geweest. Ook het zgn rek.nr is mij totaal onbekend. Dit is echt het laatste wat ik hierover kwijt vanwege de onnodige energie en tijdsverspilling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
floris10
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Huurwoningeninnederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen