Opgelost door Huurwoningeninnederland.nl: het negeren van mijn opzegging en dan een incasso bureau willen sturen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 340206
Gebruiker
marcel romeijn
Datum
1 reactie

Details

De klacht

op 10 juli heb ik mijn abonement, nog in de proefperiode van 2 weken, stopgezet. in de 3 volgende maanden hebben ze gewoon het bedrag afgeschreven.. ik heb 2 maanden teruggeboekt en geprobeert via mail met ze in contact te komen. ze reageren niet en als ze dit wel doen dan is het een reactie je hebt niet betaald kijk naar je afschriften. Ik heb nogmaals een mail gestuurd en gevraagd om contact met mij op te nemen. op dit moment 1 dag voor kerst hebben ze het bedrag verhoogd naar 60,9. 2 keer dus en dreigen met een incassobureau. Ik heb ze weer een mail gestuurd met uitleg en dat ik hun manier van werken walgelijk vind.

Jullie hebben geen telefoonnummer en op mijn mailtjes reageren jullie niet.

Ik heb het abonement op tijd stopgezet en heb hier de mail van bewaard.

De oplossing

Dat jullie stoppen met die loze dreigementen en netjes contact met me opnemen.
ook wil ik dat jullie deze 2 incasso stoppen.

1 reactie

  1. Auteur
    marcel romeijn
    Datum
    verkeerde huurwoningland. sorry

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marcel romeijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Huurwoningeninnederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen