Klacht Huurwoningeninnederland.nl: misleiding
Details
De klacht
Nogmaals een klacht tegen woningennederland.nl ik blijf klachten indienen omdat ik elke keer als ik een reactie schrijf,ik hetzelfde antwoord krijg. Namelijk als je je echt had uitgeschreven had je er mail van ons gekregen etc. Als ik dan schrijf ik ben niet de enige al die mensen hebben precies dezelfde klachten en vervolgens hameren ze erop dat je toch echt een mail had moeten krijgen. Nee dus, net zoals er staat eenmalige kosten. Bij deze wil ik iedereen oproepen om niet te betalen dus zwichten maar consequent klachten blijven indienen en vooral belangrijk een melding doen bij de ACM . Dat heb ik ook gedaan . Wij moeten samen sterk zijn. Ik heb klachten van spookfacturen intimidatie misleiding in ieder geval er klopt iets heel ergs niet. Ik wil bij deze geen gezeik en facturen waar ik niet van weet die ga ik niet betalen. Er wordt gedreigd met deurwaarders etc. Maar als iedereen doet wat ik vraag dan hangen ze.De oplossing
Onmiddellijk stoppen met rekeningen sturen en ook nog eens verhoogd met deurwaarders kosten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.