Klacht Huurwoningeninnederland.nl: misleiding

vonny

Nogmaals een klacht tegen woningennederland.nl ik blijf klachten indienen omdat ik elke keer als ik een reactie schrijf,ik hetzelfde antwoord krijg. Namelijk als je je echt had uitgeschreven had je er mail van ons gekregen etc. Als ik dan schrijf ik ben niet de enige al die mensen hebben precies dezelfde klachten en vervolgens hameren ze erop dat je toch echt een mail had moeten krijgen. Nee dus, net zoals er staat eenmalige kosten. Bij deze wil ik iedereen oproepen om niet te betalen dus zwichten maar consequent klachten blijven indienen en vooral belangrijk een melding doen bij de ACM . Dat heb ik ook gedaan . Wij moeten samen sterk zijn. Ik heb klachten van spookfacturen intimidatie misleiding in ieder geval er klopt iets heel ergs niet. Ik wil bij deze geen gezeik en facturen waar ik niet van weet die ga ik niet betalen. Er wordt gedreigd met deurwaarders etc. Maar als iedereen doet wat ik vraag dan hangen ze.

Onmiddellijk stoppen met rekeningen sturen en ook nog eens verhoogd met deurwaarders kosten.

Huurwoningeninnederland.nl
    Geachte mevrouw,

U heeft uzelf op 7 december 2015 aangemeld. U heeft bij uw aanmelding aangegeven dat u een particuliere huurwoning zoekt in Zuid Holland. Met daarbij gegevens van uzelf welke wij uiteraard niet hier zullen plaatsen.

U stuurde zelf vervolgens het volgende bericht aan ons op 7 december 2015:
    bericht: Graag een woning /appartement liefst. Een grote ruimte

Ons antwoord was het volgende:
    Geachte mevrouw ***,

Bedankt voor uw e-mail. Kunt u ons aangeven wat verder uw woonwensen zijn? Bijvoorbeeld de woonplaats, maximale huurprijs en aantal slaapkamers? Graag vernemen wij ook uw postcode, adres en huisnummer.

Wij kunnen dan voor u de e-mailservices activeren, zodat u altijd als eerste op de hoogte wordt gesteld van nieuw geplaatst aanbod op de grootste websites van Nederland.

Op deze manier hoeft u zich niet apart op deze woonaanbodwebsites aan te melden.

En wij zullen voor u zoeken naar beschikbare woningen binnen uw zoekcriteria en deze aan u doorgeven.

Indien u woningen ziet waarin u geïnteresseerd bent kunt u dit aan ons aangeven, wij zullen u dan de contactgegevens van de betreffende makelaar(s)/ verhuurder(s) verstrekken.

Klantenservice Huurwoningeninnederland.nl

U heeft zich op 20 mei jl. afgemeld. Tot die tijd heeft u een betalingsverplichting. Zoals u duidelijk is vermeld hebben de facturen betrekking op twee mislukte incasso's ten tijde van uw actieve inschrijving!
    Van spookfacturen is dan ook geenszins sprake.

Klantenservice

Ook een klacht indienen over Huurwoningeninnederland.nl?