Klacht Huurwoningeninnederland.nl: Onterechte vordering

MY

Van Huurwoningeninnederland.nl ontvang ik aanmaningen voor een vordering. Ik heb mij niet aangemeld bij hen en hen reeds aangeschreven dat zij maar met een bewijs moeten komen voor een overeenkomst met mij. Zonder dit bewijs aan te leveren zijn zij nu overgegaan via Stopdedeurwaarder.nl mij te schrijven dat ik toch hun vordering moet betalen. Beide organisaties zijn ingeschreven op hetzelfde kvk nummer in Zaltbommel. Ik heb reeds ook deze zaak gemeld bij Consuwijzer. Zij moeten stoppen met het versturen van aanmaningen en brieven naar mij. Want ik heb geen overeenkomst met hen aangesloten!

Huurwoningeninnederland en Stopdedeurwaarder.nl of een ander organisatie met hetzelfde kvk nummer 58022880 moeten stoppen met het verzenden van aanmaningen en brieven naar mij. En dat ik hiervoor een bevestiging van hen krijg.

Huurwoningeninnederland.nl
    Geachte heer/ mevrouw,

Wij hebben u per e-mail uitgebreid alles uitgelegd en beantwoord. Wij hebben wel degelijk het bewijs van aanmelding naar u doen toekomen. Wij verwijzen u dan ook naar al onze e-mailcorrespondentie.

Klantenservice Huurwoningeninnederland.nl

MY
    En ik heb u uitgebreid uitgelegd dat uw zgn bewijs van aanmelding helemaal niet op waaris. U heeft een zgn email bericht verstuurd welke oorspronkelijk is van huurbemiddeling@gmail.com. Ik ken deze organisatie niet. En heb ook geen kennis van dat het gelieerd is aan uw organisatie. Ik heb uitgelegd dat ik nooit deze email eerder heb ontvangen in tijdens het zgn aanmeldingsproces, daar ik me niet heb aangemeld bij u! Ik vraag u voor een bewijs van totstandkomen van een overeenkomst.
    MY
    Huurwoningeninnederland.nl heeft nu voor een 2e termijn een aanmaning naar mij gestuurd. Kortheidshalve verwijs ik hen naar mijn verweer tegen de eerste nota. Ik ga deze 2e nota ook niet betalen. Want ik ontken nog steeds dat er een overeenkomst tot stand was gekomen tussen mij en huurwoningeninnederland.nl !!
    Huurwoningeninnederland.nl
    Geachte heer/ mevrouw,

Huurbemiddeling is een geheel ander bedrijf dan dat van ons, huurwoningeninnederland.nl. Wij gebruiken geen zogenaamde bewijzen van aan- en afmeldingen. Deze worden automatisch verstuurd door ons eigen systeem bij aan- en afmeldingen welke u dan per e-mail ontvangen. Wij ontvangen hiervan de zogeheten kopieën. Deze zijn echter allen origineel en van ons bedrijf en niet van een ander bedrijf. Het bewijs wat wij reeds aan u hebben verzonden is het originele bewijs.

Uw betalingsverplichting is onverminderd van kracht.

Klantenservice Huurwoningeninnederland.nl
    MY
    Voor wat betreft uw opmerking dat Huurbemiddeling, had ik me vergist. Het was een email van Huurbegeleiding@gmail.com. Deze heeft u naar mij gestuurd op 16-06-2016. Ik heb niet bij u en ook niet bij Huurbegeleiding.nl of iets dergelijks me laten inschrijven. Uw organisatie wordt frappant genoeg heel vaak genoemd welke anderen klachten hebben gemeld bij Tros Radar en Kassa Vara.

MY

Ook een klacht indienen over Huurwoningeninnederland.nl?