Klacht Huurwoningeninnederland.nl: Vreselijke service met incorrect handelen van Huurwoningeninnederland.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 250229
Gebruiker
Rokaya
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wat een vreselijk bedrijf!
Nooit een aanmeld bevestigingsmail gehad, daardoor nooit meer naar omgekeken en ineens wel 2 facturen die betaald moeten worden?
Geen huur aanbod ontvangen, ook niet in ongewenste mail, dus in feiten nooit gebruik kunnen maken van de dienst.
Na eerste factuur, die overigens veel te laat was verstuurd waardoor ik niet direct kon handelen en kon opzeggen, uiteindelijk dus direct na de factuur telefonisch opgezegd en uitgelegd dat ik nooit gebruik heb kunnen maken van deze diensten, vertelde mevrouw mij dat dit spijtig is en dat dit de laatste factuur zou zijn die zou worden aangemaakt.
December krijg ik gewoon een factuur voor Oktober! Dit is toch te gek voor woorden, bellen kost 1 euro per gesprek en zo verdienen ze ook nog aan slechte service! Via de mail contact gehad met een compleet onvriendelijk persoon, geen vraag of ze me konden terugbellen etc. Geen meldingen blijkbaar in hun systeem maar wél kunnen zien dat ik nooit ergens op heb gereageerd ondanks ze garanderen binnen 2 weken een huis te vinden op hun site, ik 2 maanden geen gebruik hiervan heb kunnen maken, en dan 2 HERINNERINGEN opsturen ipv een normale factuur!
OPLICHTERS, NOOIT LID VAN WORDEN

De oplossing

Factuur vervalt!

1 reactie

  1. Auteur
    Huurwoningeninnederland.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    U heeft zich op 30 augustus jl. ingeschreven via onze website. Zolang u niet bent uitgeschreven blijft uw betalingsverplichting onverminderd van kracht zoals vooraf duidelijk aangegeven op onze website. U bent dan ook te allen tijde zelf verantwoordelijk voor uw inschrijving en (tijdige) uitschrijving.
    U bent afgemeld op 24 oktober jl.

    Wij zullen per e-mail uw bevestigingsmail van aanmelding doormailen.

    Voor u hebben wij de e-mailservice geactiveerd in Amsterdam, zodat u als eerste per e-mail op de hoogte wordt gesteld van nieuw geplaatst woningaanbod welke aan uw zoekcriteria voldoet.

    U diende deze e-mailservice wel zelf te activeren nog via een verificatiemail. Wij gaan ervan uit dat u dit niet gedaan heeft, gezien u aangeeft geen aanbod van woningen te hebben ontvangen.

    Wij garanderen nergens dat u binnen 2 weken een huis zult vinden via ons. Dit is natuurlijk een garantie die niemand en geen enkel bedrijf kan geven!

    In de tijd dat u ingeschreven stond heeft u gewoon gebruik kunnen maken van onze dienstverlening het is wel aan u om dit ook daadwerkelijk te doen, dit is uw eigen verantwoordelijkheid.

    De facturen heeft u in eerste instantie ook gewoon ontvangen en daarna de herinneringen voor de facturen.

    Van oplichting is geenszins sprake!

    Wij zullen de factuur niet laten vervallen, u dient deze te voldoen.
    U heeft zelf één maandincasso laten terugstorten en één keer had u onvoldoende saldo. Het gaat dus gewoon om twee maandincasso's welke mislukt zijn.
    Waarvan u er nog één dient te voldoen.


    Met vriendelijke groet,

    Klantenservice Huurwoningeninnederland.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rokaya
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks, behalve uitgemaakt worden als leugenaar blijkbaar!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Huurwoningeninnederland.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen