Klacht Huurwoningenland: Blijven bedragen afschrijven met ongeldige gegevens terwijl ik bewijs heb dat mijn account is opge

Goofy2018

Ik heb meerdere malen proberen op te zeggen en ik kreeg ook een mail dat mijn account per 27.09.2020 is opgezegd definitief nou heb ik weer een mail gehad dat ik moet betalen maar met een datum die niet klopt dat is 07.06.2018 er staat in de mail dat ik toen een premium account heb aangemaakt maar dal klopt helemaal niet ik heb dit jaar in juli 2020 een account aangemaakt en ook weer opgezegd en dat account heb ik bewijs van is per 27.09.2020 definitief opgezegd en afgehandeld wat moet ik doen aangezien ze nog steeds geld blijven afschrijven en dreigen met deurwaarders en incasso’s dit is pure fraude ik kom er maar niet van af

Dat ze stoppen met facturen sturen die niet kloppen en stoppen met bedragen afschrijven en me met rust laten aangezien het een stelletje oplichters zijn

Wij vinden dat Huurwoningenland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huurwoningenland?