Klacht Huurwoningenland: eenmaal getekend kun je niet meer opzeggen

m.r de ridder

Ok ik blijf beleefd, ik heb binnen 1 dag een abbonement genomen met een proeftijd van 14 dagen en weer op gezegd.
Bedrijf schreef toch geld af van mijn rekening dit heb ik terug gehaald en de sepa laten stoppen, hun bank is geblokkeerd en er kan dus geen geld meer van mijn rekening worden gehaald. Nu sturen ze dreig e-mails we gaan het bedrag verhogen met incasso kosten... goed ik heb dus beloofd netjes te blijven... maar via whois weet ik inmiddels wie de registrant is van de website en via via weet ik nu dus ook waar ik die kan vinden... word tijd dat dit netjes word opgelost ik houd er niet van om bedreigd te worden.

Stop mijn acount zo als het op de website word voorgesteld en stop met het sturen van rekeningen die onterecht zijn, er is geen wettelijke grond voor de rekeningen, er valt niets te halen je hebt de verkeerde uitgezocht voor een gevecht.

Wij vinden dat Huurwoningenland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Huurwoningenland?