Opgelost door Huus.nl: Beloofde credit nooit ontvangen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 548512
Gebruiker
Cate2
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wand meubel in de winkel gekocht voor 129euro bij thuiskomst op de website gekeken blijkt het 119euro te kosten.
Na heel veel beloftes dat er 10euro zou worden terug gestort is dit nog niet gebeurd.zojn nu al 2 maand verder.
Hoe klein kun je zijn. Voor ons nooit meer huus!!!!

Gewenste oplossing

10 euro + tel.kosten crediteren
Geboden oplossing
Het beloofde bedrag eindelijk gecrediteerd
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Huus.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Bedankt voor je bericht, wat vervelend om onderstaande te lezen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Zou je ons een mail kunnen sturen naar klantenservice@huus.nl. Dan gaan we dit met je oppakken.

    Met vriendelijke groet,
    team HUUS!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Huus.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen