Klacht HVC: Grof vuil niet opgehaald op afgesproken datum en ook de dag erna niet

Simone

Ik had op 2 mei een afspraak gemaakt voor het ophalen van grof vuil. Vroegst beschikbare datum: 28 mei! Schuur opgeruimd en 28 mei op de afgesproken plek gezet, NIET opgehaald na diverse malen te hebben gebeld. 29 mei NIET opgehaald, weer contact gezocht. Uiteindelijk neemt HVC met mij contact op met de mededeling dat het volgende week wordt.... op z’n vroegst dinsdag dus ivm Pinksteren! Fijn afspraken maken met HVC. Ik ben nu de aso vd buurt omdat er rotzooi op de stoep staat. Ik baal er ook van dat dit het enige bedrijf is waar ik terecht kan anders had ik allang naar een ander gegaan.

Zich aan de afspraak houden! Zo snel mogelijk het grof vuil op komen halen

Simone
    Uiteindelijk heb ik dinsdag gebeld met HVC. Het vuil zou woensdag opgehaald worden. Medegedeeld dat het grof vuil achter het huis stond. “ O, hier staat voor het huis, ik verander het direct “
    Wat gebeurt er: een uur later, op dezelfde dinsdag dus, staat er een vrachtwagen voor de deur en belt er iemand van HVC aan. VOOR de deur! Met veel moeite is ie naar achter gereden en is eindelijk het grof vuil van de straat! Communiceren is ook een vak!

Ook een klacht indienen over HVC?