Klacht HVC: Waar is de service van HVC

Verhuizer

Sinds de Coronacrisis is uitgebroken moeten we allemaal leven met aparte regels en zijn wij aan het verhuizen geslagen.
Dat viel niet altijd mee maar met veel creativiteit van de stukadoor, de vloerverwarmingfreesers, tegelzetter, schilder en het verhuisbedrijf is het goed voor elkaar gekomen.
Iedereen was creatief, werkte zonodig wat langer door en hield rekening met de regels die er waren.
Alleen het HVC werkt niet mee. Grofvuil ophalen 2 maanden wachttijd. Iedere keer met verpakkingsmateriaal naar HVC rijden dan moet je op 2 uur wachttijd rekenen.
Maar vanmiddag (zaterdag) was ik 0m 14.05 uur bij de HVC in Hoorn met mijn auto (Daihatsu Sirion) vol verpakkingsmateriaal er stonden nog geen 15 auto's voor mij.
Na n paar minuten wachten kwam er een meneer naar mij toe die wist te vertellen dat ik er niet meer in mocht.
Ik was verbaasd over dit gedrag. Ja zij die meneer, klokslag 15.00 uur gaat het hek dicht.
We wonen nu op 89 m2 en n klein schuurtje en amper ruimte om op te slaan.
Ik ervaar HVC als n bureaucratie precies volgens de regels werkend niet flexibel bedrijf die totaal niet in staat is mee te denken met de klant.
Haast ieder bedrijf draait extra uren behalve de HVC. En als reden geven ze daarvoor op "het mag niet van de gemeente"
En n extra grijze bak aanvragen is in ons geval niet mogelijk want wij voldoen niet aan de eisen zoals op uw website omschreven staat.

N reactie geven hoe denken ze dit op te lossen. Wij zijn toch echt niet de enige die aan het verhuizen zijn.
Mijn man is 81 jaar en behoort tot de risico groep.
Toch is hij verplicht om iedere keer naar het HVC te rijden

Verhuizer
    Tot nu toe niets gehoord. Jammer.
    Van de week 3x n poging gedaan om mijn grofvuil af te voeren. De laatste keer met openingstijd 8.30 uur stonden we bij Enkhuizen. Na ruim 1 uur waren we aan de beurt. En dat is dan nog snel.

Niets gehoord van HVC.

Ook een klacht indienen over HVC?