Klacht Hycon Car: container (alweer) niet gereinigd

Klachtnummer
# 263456
Gebruiker
jos.cuijpers
Datum
1 reactie

Details

De klacht

gisteren is onze container (alweer) niet gereinigd

De oplossing

vandaag alsnog reinigen zal niet lukken (2 drukke banen) - evt. contact over andere dag.

1 reactie

  1. Auteur
    Hycon Car
    Datum
    Beste heer Cuijpers,

    Volgens opgave van onze chauffeur heeft deze uw container niet aangetroffen/gezien.
    - stond deze op de gebruikelijke locatie?
    - werd deze voor een "vriendelijke" buur al naar ""binnen" getrokken.
    - de container is niet meer voorzien van onze ID-sticker.
    We hadden vandaag het gemis willen verhelpen, maar konden u telefonisch niet bereiken. wij hebben een inhaalbeurt gepland op 15 juni. Mocht u instaat zijn de container eerder leeg aan te bieden, dan vernemen wij dat graag van u zodat wij deze kunnen inplannen.

    Excuus voor ongemak.
    Met vriendelijke groet.
    Het Hycon Team

Ook een klacht indienen over Hycon Car?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen