gisteren is onze container (alweer) niet gereinigd
De oplossing
vandaag alsnog reinigen zal niet lukken (2 drukke banen) - evt. contact over andere dag.
1 reactie
Auteur
Hycon Car
Datum
Beste heer Cuijpers,
Volgens opgave van onze chauffeur heeft deze uw container niet aangetroffen/gezien. - stond deze op de gebruikelijke locatie? - werd deze voor een "vriendelijke" buur al naar ""binnen" getrokken. - de container is niet meer voorzien van onze ID-sticker. We hadden vandaag het gemis willen verhelpen, maar konden u telefonisch niet bereiken. wij hebben een inhaalbeurt gepland op 15 juni. Mocht u instaat zijn de container eerder leeg aan te bieden, dan vernemen wij dat graag van u zodat wij deze kunnen inplannen.
Excuus voor ongemak. Met vriendelijke groet. Het Hycon Team
Ook een klacht indienen over Hycon Car?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.