Klacht Hycon Car: geen reiniging container

Klachtnummer
# 283879
Gebruiker
gorge
Datum
1 reactie

Details

De klacht

alweer de container niet schoon gemaakt

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    Hycon Car
    Datum
    Geachte klant,
    We hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Uit de reinigingshistorie blijkt dat u inderdaad een aantal keer geen reiniging heeft ontvangen. Dit is natuurlijk erg vervelend. Hiervoor kunnen diverse redenen zijn. Om dit te kunnen beoordelen verzoeken we u een antwoord te geven op de volgende vragen:
    1) Is uw container (nog) voorzien van een Hycon-sticker?
    2) Hoe laat haalt u de container naar binnen?
    3) Wordt de container nog steeds op dezelfde plek aangeboden?
    Graag uw reactie zodat we hier snel een oplossing voor kunnen bieden.
    Met vriendelijke groeten,
    Uw Hycon Team

Ook een klacht indienen over Hycon Car?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen