Opgelost door Hycon Car: Groendaksubsidie niet gereinigd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 262759
Gebruiker
J. Schoen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren, 24 mei, is onze groenbak niet gereinigd, terwijl dat wel de afspraak was.

De oplossing

Terugbetaling van proportioneel deel van het abonnementsgeld

2 reacties

  1. Auteur
    Hycon Car
    Datum
    Beste heer Schoen,
    Wij hebben uw adres bezocht, maar onze chauffeur maakt de melding dat uw container niet leeg was "behoorlijk wat afval nog in de container". Hij was dus niet instaat de container te wassen. Op moment van dit schrijven is hij in Vught en zal uw container nogmaals beoordelen als deze aan straat staat.
    Met vriendelijke groet,
    Het hycon Team
  2. Auteur
    J. Schoen
    Datum
    L.S., de container was helemaal leeg, dus ik denk dat uw chauffeur eerder is geweest dan de reinigingsdienst. Vandaag is het probleem echter prima opgelost: de container is alsnog prima gereinigd, wat met dit warme weer zeer prettig is.
    Met vriendelijke groet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Schoen
Datum
Uiteindelijke oplossing
De volgende morgen is de Groenbak alsnog gereinigd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hycon Car?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen