Klacht Hycon Car: komt afspraak niet na. op 9 februari zou GFT-afvalbak schoongemaakt worden, echter niet gedaan. Hycon Car hierover geinformeerd

rutten

heb een abonnement lopen waarbij jaarlijks wordt medegedeeld wanneer Hycon Car de GFT-afvalbak komt schoonmaken. de opgegeven data tot en met maart 2016 corresponderen niet met de door de Gemeente opgegeven data om de GFT bak leeg te maken. hierover schriftelijk contact gehad met de directeur. Hij beloofde dat op 9 februari de GFT bak alsnog schoongemaakt wordt. U begrijpt het al niets van dat alles. als dit eenmalig is, dan zie ik het door de vingers, maar ook niet reageren op mijn mail...Met dit alles heb ik mijn abonnement opgezegd, heb echter nog wel 3 schoonmaakbeurten tegoed die vooraf betaald zijn.

wil graag een antwoord waar ik op kan bouwen en geen loze beloftes.

rutten
    Hycon heeft na een week per mail contact met mij gezocht, de klacht is deels opgelost. Ik heb 3 wasbeurten tegoed (vooraf betaald), maar krijg er 2 voor terug. Heb geen zin om voor een luttel bedrag mijn gelijk te halen. Vanaf april 2016 na 21 jaar opgezegd, waarbij vermeldt moet worden dat ik voorheen bij de fa . Kotam een abonnement had die in mijn ogen uitstekend werk verrichtte. Bij Hycon Car ging het bergafwaarts. Hij werkt voor grote bedrijven , maar de particulier moet hieronder lijden.
    Hycon Car
    We hebben uw mail wel degelijk beantwoord. U begreep schijnbaar de strekking van de mail niet en dus is dat alsnog in een nieuwe mail uitgebreider aan u uitgelegd en bevestigd. Omwille dat uw gemeente het inzamelschema heeft veranderd hebben wij onze reinigingsdata ook moeten aanpassen. De slechte communicatie van uw gemeente naar ons toe heeft ervoor gezorgd dat er bij 1 wasbeurt iets niet goed is gegaan. Ik vind het niet chique om dan vervolgens uw klacht op de klaagmuur te schrijven. Spijtig dat het zo heeft moeten lopen. Elke klant is voor ons gelijk hoor. Maar mocht u uw stelling hierin kunnen staven dan verneem ik dat graag. Maar wel per mail en niet op deze manier.
    rutten
    door medewerking van de consumentbond is mijn klacht afgehandeld.
    Hycon Car
    Fijn dat u inmiddels tevreden bent. Al begrijp ik nog steeds niet wat de consumentenbond heeft toegevoegd hierin. Alle correspondentie heeft al plaatsgevonden voordat u de klacht bij hen hebt geopperd. Maar tevredenheid telt. Daar draait het om.
    rutten
    Wil verder niet ingaan op het hoe en waarom. Daar wil ik het op houden. Hycon Car handelt helaas niet professioneel hoe met kritiek om gaan. De consumentenbond is absoluut geen klaagmuur, maar staat de consument wel bij. 5 april is het laatste contact via de GFT-bak met mij als particulier.

Ook een klacht indienen over Hycon Car?