Klacht Hycon Car: treurig

Klachtnummer
# 291375
Gebruiker
gorge
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn kliko is nu voor de vierde keer in een jaar weer niet gereinigd twee keer achter elkaar de klacht heeft telefonisch niets geholpen ik heb er nu genoeg van en ga mijn te veel betaalde premie terug vorderen

De oplossing

zeer zeker een compensatie

1 reactie

  1. Auteur
    Hycon Car
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte klant,
    U heeft deze klacht 2 keer ingediend. Op uw andere bericht hebben we gereageerd en zetten we de behandeling voort.
    Met vriendelijke groeten,

    Uw Hycon Team

Ook een klacht indienen over Hycon Car?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen