Klacht Hydraflex: ondeugelijk niet werkend product Warmtewisselaar Hotline 40kW 34.000 kcal/u

Klachtnummer
# 104794
Gebruiker
fjreithofer@gmail.com
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 31.01.2014 heb ik bij Hydraflex een Warmtewisselaar Hotline 40kW 34.000 kcal/u gekocht dat regelmatig geheel niet werkt. Dit is in het afgelopen jaar regelmatig gemeld. Een service monteur van Hydraflex startte telkens middels eens kleine ‘correctie’ (soort van reset of soms middels een andere reparatie) het apparaat opnieuw. Over deze storing en reparatie is regelmatig overleg met het bedrijf gevoerd. Tijdens de aankoop en bij iedere melding van een storing/defect is mij telkens verzekerde is dat het apparaat voor 100% en vooral blijvend naar behoren zou werken. Helaas hield deze belofte telkens nooit stand en heeft het apparaat afgelopen jaar meer stil gestaan als gewerkt. Momenteel reageert het bedrijf nergens meer op en werkt het apparaat uiteraard al geruime tijd (van vlak na de laatste reparatie) weer niet.

Gewenste oplossing

Ik wil het bedrijf een laatste kans bieden om op een afdoende en vooral op een blijvende wijze mijn klacht op te lossen. Indien dit niet mogelijk is wil ik graag de overeenkomst laten ontbinden en mijn geld terugvorderen & hun aansprakelijk stellen voor eventuele hieruit voortvloeiende kosten en schade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hydraflex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hydraflex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen