Klacht Hydrestore.com: ik wil dit product net hebben omdat ik het te duur vind maandelijks

Klachtnummer
# 443497
Gebruiker
TonSchut#72Goedendag#90
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb er 3 verzonden, waarvan de 3e vrij laat, raar ik wil dit product niet meer hebben. Hoe handelen zij dit nu af dit moest binnen 14 dagen een bericht geven, dit heb ik de 2e dag al gedaan voor de eerste keer, en toen ik hem terug kreeg na een paar dagen nog een keer. kreeg ik weer terug en de 3e keer kreeg ik ineens een antwoord dat zij de eerste 2 keren niet hadden ontvangen. Is dit om de 14 dagen vast te houden

De oplossing

dat ze mij bellen 070/8889067 of dat ze een brief sturen

1 reactie

  1. Auteur
    Hydrestore
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Mw. Wansem,

    Wij hebben uw eerste mail op 5 mei ontvangen, mijn collega heeft deze ook netjes beantwoord. Wij hebben eerder geen mail ontvangen want wij reageren doorgaans altijd de zelfde of de volgende dag.

    Klantenservice Hydrestore

    info@hydrestore.com
    www.hydrestore.com/nl

Ook een klacht indienen over Hydrestore.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen